حرف نو

فرهنگ هنر و ادبیات

حرف نو

فرهنگ هنر و ادبیات

نقد شعر اندیشه فولادوند با حضور کیمیایی ، بهمنی و محمدی آملی




اندیشه فولادوند شاعر و بازیگر 27 ساله، فردا (جمعه) در کافه کتاب فرهنگ سرای رسانه، اشعار خود در کتاب ˈعطسه های نحسˈ را می خواند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم شعر خوانی که ساعت 18 روز جمعه (فردا) برگزار خواهد شد، بزرگانی از عرصه ادبیات و سینما حضور خواهند داشت.
کتاب عطسه های نحس که برای نخستین بار در سال 1387 موفق به ورود به بازار کتاب شد، چاپ چهارم خود را در بازار کتاب شاهد است....


در مراسم شعر خوانی فردا، این کتاب برای نخستین بار توسط شاعر روخوانی خواهد شد و در پایان با اندیشه فولادوند درمورد اشعارش گفت و گو خواهد شد.
مسعود کیمیایی کارگردان سینما، محمد علی بهمنی شاعر، محمدرضا محمدی آملی شاعر و منتقد ادبی به عنوان سخنرانان این مراسم اندیشه فولادوند را همراهی خواهند کرد.
اندیشه فولادوند پیش از آنکه به عنوان یک بازیگر شناخته شده باشد، شاعر است و کتاب شعر او با نام «عطسه های نحس» و دفتر شعرهایش شامل اشعار او از دوران کودکی تا به امروز است. آخرین کار سینمایی او بازی در فیلم «سنگ اول» به کارگردانی ابراهیم فروزش است که نقش اصلی فیلم را به عهده داشت.
فولادوند پیش از این در فیلم های «مریم مقدس»، «سربازهای جمعه»، «اپیزودهای سه گانه ستاره ها»، «سنگ کاغذ قیچی»، «چهارانگشتی»، «سن پترزبورگ» و «یک خاطره بگو حواسمو پرت کن (زندگی با چشمان بسته)» به ایفای نقش پرداخته است.
مجموعه عسطه های نحس شامل 45 شعر می باشد که در سال 87 توسط انتشارات ثالث منتشر شده است.
علاقه مندان به حضور در مراسم شعرخوانی اندیشه فولادوند می توانند فردا ساعت 18 در محل فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران - خ گل نبی - خ ناطق نوری میدان قبا حضور به رسانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد