۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷

«بهشت بی‌امکانات» در راه است؛

انتشار کتاب یک شاعر در 50 هزار نسخه به صورت ناشر-مولف

انتشار کتاب یک شاعر در 50 هزار نسخه به صورت ناشر-مولف

دومین دفتر شعر طنز خلیل جوادی با عنوان «بهشت بی‌امکانات» به صورت ناشر - مولف و در 50 هزار نسخه منتشر می‌شود.

خلیل جوادی شاعر و طنز‌پرداز در گفتگو با خبرنگار مهر، از آماده انتشار شدن دومین مجموعه شعر طنز خود با عنوان «بهشت بی‌امکانات» خبر داد و گفت: این مجموعه که در 120 صفحه آماده انتشار شده، مشتمل بر چند مثنوی و غزل عاشقانه و طنز است. البته اشعار طنز را من بیشتر با رویکرد اجتماعی و سیاسی می‌سرایم که در این مجموعه نیز مشاهده می‌شود و شاید درست باشد که فضای این مجموعه را در یک نگاه کلی، طنز انتقادی بنامیم.

وی افزود: اشعار این مجموعه پیش از این به صورت پراکنده در اینترنت و ... منتشر شده بود ولی هیچکدام از آنها تاکنون به صورت مکتوب در جایی منتشر نشده بود.

جوادی در ادامه از قصد خود برای انتشار این کتاب به صورت ناشر - مولف خبر داد و گفت: شمارگان نخست انتشار این دفتر شعر 50 هزار نسخه خواهد بود.

این شاعر و طنز‌پرداز ادامه داد: ووقتی مجموعه شعر محکمه الهی را منتشر کردم، شمارگان اول مجموعه که 5هزار نسخه بود خیلی زود تمام شد و وقتی خواستم برای چاپ دوم اقدام کنم، ارشاد اعلام کرد که تمامی مراحل دریافت مجوز را باید طی کنم. برای همین منظور برای چاپ دوم آن کتاب در شمارگان 50 هزار نسخه مجوز چاپ گرفتم و برای کتاب بهشت بی‌امکانات نیز به همین تناسب شمارگان 50 هزار نسخه‌ای را برگزیدم تا مشکل تجدید چاپ را نداشته باشم.

وی با اشاره به سیتم توزیع عمومی این کتاب گفت: برای توزیع این کتاب مثل کتاب قبلی از هر امکانی بهره‌می‌برم چون عامل اصلی توزیع کتاب خود من هستم. این کتاب از طریق سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های مشابه نیز همزمان با کتابفروشی‌ها پخش می‌شود و در کنارش سعی دارم شبکه توزیع کوچکش را با همکاری برخی موزعان و کتابفروشی‌ها توسعه بدهم.

کد خبر 2092466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha