حرف نو

فرهنگ هنر و ادبیات

حرف نو

فرهنگ هنر و ادبیات

شمس لنگرودی به جرم زنده بودن می میرد

  

 مجموعه شعر "رسم کردن دستهای تو" ، " صبح آفتابی تان به خیرگرک برفی" و " می میرم به جرم آنکه هنوز زنده بودم"  سروده شمس لنگرودی به زودی چاپ و منتشر می شوند  

 

به گزارش سامانه فرهنگخانه  شمس لنگرودی شاعر و پژوهشگر  گفت:"رسم کردن دستهای تو"شامل ۵۸ شعر تغزلی است که طی دو سال اخیر سروده ام و کل مجموعه را به پاس سالها همدلی و مهربانی به فرزانه و الیانا همسر و دخترم تقدیم ‌کرده‌ام.

وی افزود:مجموعه شعر "صبح آفتابی تان به خیر گرگ برفی" کتاب دیگری از من است که شعرهایی با بن‌مایه‌های طنز و اجتماعی را شامل می‌شود و این کتاب نیز در انتظار دریافت مجوز است.

این دو کتاب همچون اکثر آثار لنگرودی توسط انتشارات"آهنگ دیگر" به چاپ می رسند.

لنگرودی همچنین از انتشار یک مجموعه شعر در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و در این باره گفت: کتاب " می میرم به جرم آنکه هنوز زنده بودم" دربرگیرنده بیش از ۵۰ شعر تغزلی ـ فلسفی است که نشر چشمه در نمایشگاه کتاب عرضه می‌کند.

شاعر " ملاح خیابان‌ها" در پایان گفت: "لبخوانی های قزل آلای من" که شامل ۱۱۱ شعر کوتاه است در این هفته توسط انتشارات آهنگ دیگر به بازار کتاب عرضه شد.

این کتاب در شمارگان۳۳۰۰ نسخه با قیمت ۲۵۰۰ تومان در ۱۱۷ صفحه منتشر شده است.

منبع: www.farhangkhane.ir 

نظرات 1 + ارسال نظر
آیدا دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 15:37 http://dating2010.mihanblog.com

سلام دوست گلم.امیدوارم خوب و سرحال باشی .[قلب][قلب][قلب][قلب]

وبت رو دیدم.خیلی مفیده.مطالب مناسبی رو به کار گرفتی.کارت درسته.

بهت تبریک میگم.[دست][دست][دست][دست]

امیدوارم که موفق و موید باشی و امید به زندگی همیشه توی قلبت بمونه.

[گل][گل][گل][گل][گل]

راستی عزیز اگه دوست داشتی یه سری به وب من هم بزن.خوشحال میشم.

منو ببخش که خودم رو معرفی نکردم.[گریه][گریه][گریه]

من ایدا هستم.شما رو هم دعوت میکنم تا به وبلاگ من سر بزنید.

[نیشخند][نیشخند][خنده][خنده]

ادرسشو برات مینویسم.http://dating2010.mihanblog.com

یه گروه دوست یابی خیلی جالبه.

[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

در ضمن میتونی به گروه یاهوی من هم بپیوندی

محل کاملا ایده ال برای تبادل اطلاعات تجربیات و نظرات

بین جمعیت بزرگی از اعضای شبکه ی نت هستش.

بهت توصیه میکنم حتمآ عضو بشی.[خنده][خنده][خنده][خنده]

این ادرسشه:http://groups.yahoo.com/group/dokhmarkhanoooom

ازت میخوام منو لینک کنی.به اسم پاتق دختر پسرای ناز و با حال ایرانی

فراموش نکنی ها.منم لینکت میکنم.بای.

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد